Efter solsken kommer regn.........

Jo se de , hade sätt framemot en underbar vecka med stor fest efter tentan, en Resa till dublin me kelly på onsdagen och att marcus skulle komma o hälsa på till helgen......HELA MIN VECKA har blivit helt tvärtom....De fina vädret försvann och själv fick jag direkt efter tentan åkta dirket hem och lägga mig, för givetvis hade ja dratt på mig feber och senare på kvällen magsjuka. NICE....NOT.......så va hände, jo ,,,,Kelly fick åka till dublin själv, j missade allt verkligen.....fick ligga hemma i hög feber me en blöt handduk på huvet i min säng och inte kunna röra mig....vilket fortsatte tills typ imorse....igår va ja hyfsat bra , blev sämte mot kvällen , men idag har ja var helt ok, eller ja itne kännt mig som en auschwichfånge i alla fall.....käkat lite soppa som kelly va så snäll o koka ihop och har vart uppe och vandrat runt i rummet idag i alla fall....så de går åt rätt håll......

ja va ska man säg, de blir aldrig som man tänkt sig, ...och de känns just nu verkligen inte kul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0