SWEDEN VS BRAZIL

YES,, imon smällre de, match!!!!ska bli såååå kul....ja o kelly ,hennes bror o hans kompis ska grunda i god tid...ska börja redan kl 14 tror ja, o ta oss ut till ARSENAL när matchen går avstapeln!.....Heja Sven heja Sven som kelly säger........ska bli såååååååååå ball,

IDag har ja köpt mig en klänning, kanon fin! längtar efter bra väder så ja kan ha på mig den.....

Dagens goda e att ja spenderade 3 timmar i bibbloteket på min lediga dag, gäller att vara förberedd inför exams nästa vecka......

Dagens sämst, att ja losa pokern ikväll, mot twezza, ...illa.:!!!

Dagens bästa, va att ja snacka me Emelie över tel som ja inte gjort på hur länge som helst, ja kan inte ens minnas senast!.....Miss u babe!

Nite!

Kommentarer
Postat av: IZZAH

snälla kan du gå in på min blogg
åh kolla det senaste inlägget !
tack på förhand ! ! !

2008-03-26 @ 03:40:21
URL: http://izzah.blogg.se
Postat av: IZZAH

hej !
ne men jag hittade felet !
men tack i alla fall .. :)

2008-03-26 @ 13:29:47
URL: http://izzah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0